IT Project- & Interim Management

Integer, ambitieus, vakkundig en ter zake!

Projecten

Morpho
Morpho BV is het bedrijf waar o.a. het Nederlandse paspoort wordt geproduceerd en komt voort uit de Staatsdrukkerij. Morpho heeft Toltrack gevraagd om als business project manager het IND project uit te voeren waarbij het nieuwe EU-document wordt geïmplementeerd. In dit document zitten een aantal high-end security features waarbij de 3D-foto op het document de meest in het oog springende is. Er wordt gebruik gemaakt van de meest moderne grafische technieken en crypto technologie om de documenten praktisch niet vervalsbaar te maken.
Details
Provincie Zuid Holland
Bij de Provincie Zuid Holland heeft TolTrack als interim manager van de Servicedesk een bijdrage geleverd aan de professionalisering van de afdeling met als focusgebieden operational excellence en service transition. Bij deelname aan de beste Servicedesk van Nederland verkiezingen is de afdeling op een eervolle 2-de plaats geëindigd.
Details
ING
Toltrack heeft bij ING een senior projectmanagement rol ingevuld die diverse applicaties heeft ontwikkeld en geïmplementeerd in de callcenter omgevingen van ING o.a. op het gebied van compliancy.
Details
IBM
IBM had in korte tijd een aantal grote outsourcingdeals binnengehaald. TolTrack heeft bij 2 klanten van IBM (Delta Lloyd en KLM) de rol van Customer Service Manager ingevuld. Verantwoordelijkheden waren onder andere het managen van het packaging proces van alle niet standaard applicaties die uitgerold moesten worden bij beide klanten. En groot gedeelte van dit packaging proces vond plaats in Roemenië, maar een gedeelte werd on-site uitgevoerd.
Details
Hewlett Packard
Alle support activiteiten voor de gehele EMEA regio van de Hewlett Packard Imaging and Printing Group werden vanuit Amsterdam Sloterdijk gecoördineerd. Bijna elk land in de EMEA regio had een eigen callcenter waarvoor een web applicatie gebouwd moest worden om het ingewikkelde HP support model te ondersteunen. Toltrack heeft de bouw en invoering van de applicatie succesvol afgerond voor ruim 20 callcenters.
Details